Marinierskapel der Koninklijke Marine in DeLaMar Theater

Op vrijdag 23 februari 2018 20.00 uur staat de Marinierskapel in het DeLaMar Theater. De avond wordt geopend door de Big Band Marinierskapel die een speciaal voor het DeLaMar gearrangeerd Billy May programma speelt. Na de pauze de Marinierskapel in vol ornaat. Als bijzondere solist zal Tony Neef zijn muzikale bijdrage geven aan dit bijzondere concert. De Marinierskapel staat onder leiding van Majoor Arjan Tien.

delamar.nl/voorstellingen/marinierskapel-in-concert

Marinierskapel der Koninklijke Marine op de Uitmarkt 2017

De Marinierskapel der Koninklijke Marine maakte haar opwachting tijdens de opening van het culturele seizoen op de Uitmarkt 2017 in Amsterdam.
Zaterdag 26 augustus om 13.00 uur stond de Marinierskapel op het buitenpodium in het Oosterdok (bij Arcam).
Zondag 27 augustus om 12.00 uur trad de kapel in bigband-setting op aan boord van het cruiseschip MS Koningsdam van de Holland America Line.
uitmarkt.nl/programma/marinierskapel